Cel: Nauczę się pisać ć, Ć. Utrwalę dodawanie w zakresie 20.
Kryteria sukcesu:
1. Szukam ć w wyrazach.
2. Piszę Ć, ć w odosobnieniu, w wyrazach i w zdaniu.
3. Układam puzzle.
4. Czytam wiadomości o ćmie.
5. Układam zdanie i przepisuję je do zeszytu.
6. Rysuję ilustrację do zdania.
Na początku dzieci rozmawiały o motylach. Zastanawiały się czy ćma jest motylem. Szukały wyrazów, które zawierają głoskę ć na początku, w środku i na końcu wyrazu.
Następnie pracowaliśmy z podręcznikiem.
Zdjecie: Podręcznik "Oto ja" kl. 1 Mac
Kolejnym zadaniem było ćwiczenie interaktywne.
Ćwiczenia rozwijające czytanie.
Ułóż zdanie i przepisz do zeszytu. Pamiętaj o kropce na końcu zdania. Jeśli masz ochotę możesz je zilustrować w zeszycie.
Notatka
Co najbardziej podobało ci się w czasie dzisiejszych zajęć?