Cel: Nauczę się pisać ć, Ć. Utrwalę dodawanie w zakresie 20.

Kryteria sukcesu:

1. Szukam ć w wyrazach.

2. Piszę Ć, ć w odosobnieniu, w wyrazach i w zdaniu.

3. Układam puzzle.

4. Czytam wiadomości o ćmie.

5. Układam zdanie i przepisuję je do zeszytu.

6. Rysuję ilustrację do zdania.

 

 

Na początku dzieci rozmawiały o motylach. Zastanawiały się czy ćma jest motylem. Szukały wyrazów, które zawierają głoskę ć na początku, w środku i na końcu wyrazu. 

ć jak ćma autorstwa B. Minta

Następnie pracowaliśmy z podręcznikiem. 

Zdjecie: Podręcznik "Oto ja" kl. 1 Mac

Kolejnym zadaniem było ćwiczenie interaktywne. 

Ćwiczenia rozwijające czytanie.

Ułóż zdanie i przepisz do zeszytu. Pamiętaj o kropce na końcu zdania.  Jeśli masz ochotę możesz je zilustrować w zeszycie.

Notatka

PODSUMOWANIE

Co najbardziej podobało ci się w czasie dzisiejszych zajęć?