Cel: Biorę udział w debacie.

Kryteria Sukcesu

1. Przygotowuję informacje o kotach.

2. Słucham legendy.

3. Wypowiadam się w debacie używając argumentów.

4. Zachowuję się grzecznie i kulturalnie. 

"O krakowskich psach i kleparskich kotach.
Polskie miasta w baśni i legendzie". 

Legenda wyjaśnia, dlaczego koty, psy i myszy tak bardzo się nie lubią. 

Projekt autorstwa B. Minta

Na początku zajęć połączyliśmy się z paniami z Biblioteki Miejskiej, które przeczytały nam legendę.

Na podstawie legendy wywiązała się dyskusja na temat tego, czy dzieci lubią koty, czy nie.  Zdania były podzielone, dlatego zorganizowaliśmy DEBATĘ. Uczestnicy rozmawiali, argumentowali, przekonywali....OJ! Działo się!  

Dzieci zapisały notatki w zeszycie.

REFLEKSJA:

Dzieci dowiedziały się co to jest debata. Nauczyły się argumentować swoje wypowiedzi.

Następnie wszyscy uczcili dzisiejsze święto pięknymi portretami głównego bohatera.

Zadanie matematyczne:

 

Download
Koty i psy.pdf
Adobe Acrobat Document 1.4 MB

Znalezione w Internecie.